Дизельне паливоБензин АІ-92Бензин АІ-95Бензин АІ-98Бензин АІ-100РТБітумГаз скраплений СПБТ/ПБАМоторні оливи

Паливо дизельне згідно СТБ 1658-2015
Призначено для застосування в дизельних двигунах внутрішнього згоряння із запалюванням паливно-повітряної суміші від стиснення.
Якість палива відповідає:
вимогам технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011 «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» щодо екологічного класу К5.
вимогам європейського стандарту EN 590 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Паливо дизельне. Технічні вимоги і методи випробувань».
Для експлуатації в умовах помірного клімату пропонуються наступні сорти літнього та зимового дизельного палива:
ДТ-Л-К5, Сорт C – гранична температура фільтрування не вище мінус 5 ° C;
ДТ-З-К5, Сорт F – гранична температура фільтрування не вище мінус 20 ° C.
Для експлуатації в умовах арктичного і холодного зимового клімату призначене паливо дизельне:
ДТ-З-К5, клас 0 – гранична температура фільтрування не вище мінус 20 ° C, температура помутніння не вище мінус 10 ° C;
ДТ-З-К5, клас 1 – гранична температура фільтрування не вище мінус 26 ° C, температура помутніння не вище мінус 16 ° C;
ДТ-З-К5, клас 2 – гранична температура фільтрування не вище мінус 32 ° C, температура помутніння не вище мінус 22 ° C;
ДТ-А-К5, клас 4 – гранична температура фільтрування не вище мінус 44 ° C, температура помутніння не вище мінус 34 ° C;
Технічні вимоги і норми для дизельного палива для експлуатації в умовах помірного клімату (ДТ-Л-К5, Сорт C, ДТ-З-К5, Сорт F)



Технічні вимоги і норми для дизельного палива для експлуатації в умовах арктичного і холодного зимового клімату (ДТ-З-К5, клас 0; ДТ-З-К5, клас 1; ДТ-З-К5, клас 2; ДТ-А-К5, клас 4):



Бензин неетильований АІ-92-К5-Євро, що випускаються згідно СТБ 1656-2016, відповідають:
вимогам технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011 «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» щодо екологічного класу К5;
вимогам європейського стандарту EN 228 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань ».

* Фактичне значення – відсутність
При виготовленні бензину АІ-92-К5-Євро застосовується метил-трет-бутиловий ефір, трет-аміл- метиловий ефір.
Бензини не містять присадок.
Гарантійний термін – 1 рік з дати виготовлення.

Бензин неетильований АІ-95-К5-Євро, що випускаються згідно СТБ 1656-2016, відповідають:
вимогам технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011 «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» щодо екологічного класу К5;
вимогам європейського стандарту EN 228 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань ».

* Фактичне значення – відсутність
При виготовленні бензинів АІ-92-К5-Євро, АІ-95-К5-Євро і АІ-98-К5-Євро застосовується метил-трет-бутиловий ефір, трет-аміл- метиловий ефір.
Бензини не містять присадок.
Гарантійний термін – 1 рік з дати виготовлення.

Бензин неетильований АІ-98-К5-Євро, що випускаються згідно СТБ 1656-2016, відповідають:
вимогам технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011 «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» щодо екологічного класу К5;
вимогам європейського стандарту EN 228 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань ».

* Фактичне значення – відсутність
При виготовленні бензинів АІ-92-К5-Євро, АІ-95-К5-Євро і АІ-98-К5-Євро застосовується метил-трет-бутиловий ефір, трет-аміл- метиловий ефір.
Бензини не містять присадок.
Гарантійний термін – 1 рік з дати виготовлення.

Бензин неетильований АІ-100-К5-Євро, що випускається згідно ТУ BY 400091131.013-2018 «Бензин неетилований АІ-100-К5-Євро», відповідає:
вимогам технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011 «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» щодо екологічного класу К5;
вимогам європейського стандарту EN 228 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань».

* Фактичне значення – відсутність

Паливо для реактивних двигунів марки РТ виробництва ВАТ «Нафтан» (Республіка Білорусь) вищого гатунку випускається згідно ГОСТ 10227-86 «Палива для реактивних двигунів. Технічні умови» і відповідає вимогам Технічного регламенту Митного союзу ТР ТЗ 013/2011« Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту»:


В даний момент ТОВ «БНК-УКРАЇНА» постачає на ринок України бітум дорожній марки 70/100, також, має можливість до постачання бітуму інших марок (100/150, 40/60, 50/70, 160/220 та інші).
Бітум дорожній, марки 70/100
ТНПА: СТБ EN 12591-2010 (EN 12591: 2009), ТУ ВУ 400091131.009-2011
ТНЗЕД ЄАЕС: 2713200000
ОКП РБ: 19.20.42.530
Нормативні показники якості продукції


ТОВ «БНК-УКРАЇНА» постачає на ринок України тільки високоякісний скраплений газ виробництва Білоруського газопереробного заводу, який входить до складу ВО «Белоруснефть» (Республіка Білорусь).
Білоруський газопереробний завод ретельно контролює якість своєї продукції, в тому числі і зріджені вуглеводневі гази, що використовуються в якості моторного палива, раніше  випускалися згідно ГОСТ 27578-87 «Гази вуглеводневі зріджені для автомобільного транспорту. Технічні умови”. Стандарт передбачає дві марки газу: зимову – ПА (пропан автомобільний) і річну – ПБА (пропан-бутан автомобільний).
В марці ПА міститься (85 ± 10)% пропану, в марці ПБА – (50 ± 10)% пропану, решта бутан, не більше 6% ненасичених вуглеводнів, масова частка сірки і сірчистих сполук не більше 0,01%, в тому числі сірководню не більше 0,003%.
Цей ГОСТ передбачав більш жорсткі вимоги за якісним складом зріджених вуглеводневих газів, що використовуються в якості моторного палива і, незважаючи на те, що в даний час на території Республіки Білорусь діє СТБ 2262 – 2012 «Гази вуглеводневі зріджені паливні. Технічні умови », який пред’являє менш жорсткі вимоги до газів, що використовується в якості моторного палива, Білоруський газопереробний завод залишається вірним більш жорстким вимогам, що пред’являються газам, призначеним в якості моторного палива, і гарантує їх якість.

ТОВ «БНК-УКРАЇНА» пропонує до постачання на ринок України якісні моторні масла виробництва ВАТ «Нафтан» (Республіка Білорусь). В тому числі:
Олива моторна «Нафтан 2Т» для двотактних бензинових двигунів, марка «Нафтан 2Т-МІКС
Олива моторна «Нафтан 2Т» для двотактних бензинових двигунів, марка «Нафтан 2Т-СУПЕР
ОЛИВА МОТОРНА «Нафтан Д3» марка SAE 10W-40
ОЛИВА МОТОРНА УНІВЕРСАЛЬНЕ М-8В
ОЛИВА МОТОРНА М-8Г2
ОЛИВА МОТОРНА М-10Г2
ОЛИВА МОТОРНА М-8Г2К, вищий сорт
ОЛИВА МОТОРНА М-10Г2к, вищий сорт
ОЛИВА МОТОРНА М-10Г2к, перший сорт
ОЛИВА МОТОРНА М-8ДМ
ОЛИВА МОТОРНА М-10ДМ
Олива моторна для дизельних двигунів марка М-14В2
Олива моторна для дизельних двигунів марка М-14Г2ЦС
Олива «Нафтан-МІКС» для двотактних бензинових двигунів
Олива МОТОРНА М-8Г2К, перший сорт.